چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت خود نشان دادند که جریانات انحرافی و خواسته‌های شرق و غرب را مطرح نمی‌کنند و تنها به دنبال حق هستند، گفت: دولت تراز اسلامی شهید رجایی که خیلی کوتاه بود، با شهید رئیسی در دولت سیزدهم تکرار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با ارکان شبکه صالحین ادارات بیرجند به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: اربعین یک روز نمونه و بین‌المللی برای جدا شدن جبهه حق از مجموعه‌های فاسد جهانی به سرکردگی آمریکا و لیبرال دموکراسی غرب است که بلای جان بشر شدند.

وی با بیان اینکه کلمه شجره طیبه صالحین هم اینجا معنی می‌دهد که صالح در مقابل فاسد است، افزود: سرمایه ما صدق به معنای انعکاس حق می‌باشد و ارزش انسان به این است که حق‌محور باشد و انسان صالح آن است که در مقام صدق، حق را کم و زیاد نکند، تمام پیامبران نیز برای همین آمدند که انسان بتواند امانت پُر ارزش خودش را حفظ کند و حق‌مدار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر برای شهیدان رجایی و باهنر ارزش ویژه قائل هستیم، چون در دوران کوتاه مسئولیت نشان‌ دادند که جریانات انحرافی و خواسته‌های شرق و غرب را مطرح نمی‌کنند و با کمال صدق، حق را مطرح می‌کردند، پس همه چیز از بین می‌رود، اما اینها از بین نمی‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: این دولت تراز اسلامی را که خیلی کوتاه بود یک نوبت دیگر در مدت سه ساله دولت سیزدهم و شهید رئیسی و برخی وزارتخانه‌های که هم‌قدمش بودند، تجربه نمودید.

امام جمعه بیرجند، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرمودند که دولت‌ها نباید سیاست‌های نظام را تغییر دهند، تصریح کرد: حق ثابت است و باطل از بین رفتنی است، بنابراین سرمایه انسان این است که صالح باشد و آنچه حق است را کم و زیاد نکند.

وی ابراز کرد: افراد در نظام اسلامی برای پیاده کردن قانون اسلام به‌عنوان مسئول به کار گرفته می‌شوند و اگر کار دیگری انجام می‌دهند، مالک حقوقش نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تأکید کرد: بهترین خدمت به هر فردی این است که دعوت به صلاح شود، تا فریب نفس و سیاست‌های انحرافی را نخورد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: در تبیین خیر و صلاح و امر به معروف و نهی منکر باید دست همه انسان‌ها حتی آنهایی که لغزیده‌اند را گرفت و دلسوز آنان بود، چراکه اساس امر به معروف بر دلسوزی است.

وی تصریح کرد: همه محیط‌های ما از بازار، دانشگاه و اداره باید محیطی باشد که به خیر و صلاح دعوت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران آمده تا بشر را نجات دهد، گفت: اسلام برای همه بشر است، چراکه نجات بشر در آن نهفته می‌باشد و امروز دنیا با چشم میزان عملکرد جنایتکارانه لیبرال دموکراسی غربی و اروپاییان را در مقابل تمدن اصیل اسلامی که اربعین و خدمت به انسان‌ها را می‌سازد، مقایسه می‌کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha